lördag 2 januari 2010

Tillbaka i Luleå!

Halloj alla glada!

Är hos Sofia och tänkte bara passa på att slänga ihop ett snabbt blogginlägg då mitt internet har kapitulerat igen.. :(

Jag är hur som helst tillbaks i Lule igen! Wohoo!! Känns riktigt bra och nödvändigt då det inte blivit mkt pluggande hemma..

Flygningen gick kalas men det var totalt kaos på Arlanda.. Va riktigt osäker på om jag skulle hinna me flyget där ett tag.. Men d gick! Lite sena dock men ingen katatrof :P

Nu ska jag och Sofia göra en gourmetlunch a'la tomt kylskåp.. Blir pasta med chilisås =) Mums!

Får se när det blir nåt skrivet igen.. Beror på om jag kan få igång datorn igen =)

Ha d kalas! =)

Puss!
The Perishers - Pills

2 kommentarer:

  1. Uhu dotra! Småskrattar lite ang. Arlandastrulet... det kan ju inte gå helt perfekt! Hoppas dushen funkar. :P
    Saknar dig redan!

    Puss!
    Inga

    SvaraRadera
  2. Nä men uhu mor!

    Haha, helt otroligt att d kan trassla mer på en inrikesflygning än på en crazy resa till Deutschland :P och duschen och der deutsche tekniker är redan en klassiker här uppe i norr ;-) har lockat fram många skratt! =)

    Saknar dig galet jag me!

    Puss dotra di

    SvaraRadera