fredag 8 januari 2010

Kort kvällsupdate

Hej hopp!

Ska snart sova men tänkte bara skriva ett litet kort inlägg innan dess =) Ligger i sängen och lyssnar på p3 Rytm som ikväll sänder sitt ista program.. :'( Riktigt trist då det har lyst upp många fredagar.. Mängder med härlig reagge, ska och ragga! Men men, mkt finns att hitta på spotify och i gamla låtlistearkiv, men lite tomt kommer det bli..

Satt och pluggade från elva till fyra ungefär.. Efter det gick jag hem och fick städat lite grann. Sen gav jag mig iväg på en promenix och avslutade hos Sofia och gick me henne hem till Lisa där vi har käkat kycklingwok och kollat på Let's Dance =) Ojoj, vad vi har skrattat.. Kommer gå dubbelvikt med en sjuk träningsvärk imorn ;-)

Visst ja, jag har fått en lägenhet!! =) Inflyttning 2:a februari! Längtar läskigt mycket =) Det blir att hyra bil och frakta över allt och förhoppningsvis slipper jag flytta nät mer efter det här :P

Nä, nu ska det sovas här!

Natti natti! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar