lördag 16 januari 2010

Jag lever!

Hallå alla glada!

Nu har jag slarvat och haft mig igen och vart kass på att uppdatera.. Fy på mig! =( Har iofs tentan att skylla på, men ändå..

Den skrevs iaf i torsdag och kändes väldigt bra förutom arbetsfysiologin. Där ber jag för tillfället till högre makter om att få ett godkänt.. :S Får jag inte det är det inte mer än att jag får göra en omtenta på den. Resten skulle jag nog iaf säga redan nu är godkända, kändes väldigt bra! =)

Ikväll ska det firas ordentligt! Förförfest hos Vx2, sen inflyttningsfest hos Camilla i klassen, sen STUK och sen lär det väl bli efterfest hos nån antar jag =) Får se hur pigg jag känner mig då, har vart risig senaste dagarna och känner både av en förkylning och en öroninflammation.. :( Men det är ett senare bekymmer!

Träning skippas iaf idag, får bli en långprommis ist! Tror inte det är sådär jättekallt nu så det är lika bra att traska på medan man kan =)

Nä, nu blir det en lång dusch och sen promenixas det iväg! =)

Puss!

Goo Goo Dolls - Name

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar