tisdag 19 januari 2010

Middagsdejt och handboll

Halloj alla!

Seg dag idag i skolan, vet inte hur många gånger jag somnade :S Tack Jimmy för att du lyckades väcka mig ett antal gånger så jag iaf snappade upp en del av det som sas! =)

Sitter och bloggar hemma hos Sofia nu, vi ska ha en favorit i repris med middagsdejt innehållandes ugnsbakad fläskytterfilé med brie, pasta och sallad =) Mums!

Efter det blir det handboll då Sverige idag premiärspelar i EM mot Slovenien, nice! Ska bli riktigt kul att se hur bra de kan stå upp!

Pratade med pappa idag, han funderar på att komma upp hit i samband med att jag flyttar. Inte för att jag flyttar då utan med jobbet. Men det är nice att det tajmar då man kan få lite flytthjälp =) Har börjat packa ihop alla mina grejer så smått nu och fyndat köksgrejer! Porslinet, glasen och besticken har hamnat på ICA och hämtas ut när jag väl flyttar. 16,9 kg vägde lådan vilket känns lite för mkt att släpa hem själv..

Nä, nu ska jag hjälpa Sofia me maten! =) Skriver snart igen!

Puss!

The Perishers - Trouble Sleeping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar