lördag 23 januari 2010

När familjen är borta...

...dansar Jossan på bordet =) Eller? Nja, vi får väl se :P Hus som så åkte min Lule-familj till Åre igår efter skolan, eller ja, de drog mitt i den tämligen värdelösa föreläsningen ;) De kommer va borta till torsdag och åka skidor och ha sig =) Måste erkänna att det känns lite tomt redan, men jag har en hel del saker att göra så tiden kommer nog rullapå rätt snabbt ändå =)

Har fått extranyckeln till fröken Jeppssons lägenhet för att kunna snylta på hennes TV :P Var där igår och kollade handboll med Tor och Mackan.. Det var ju ingen überrolig historia.... Efter det drog jag till Simon för att kolla Let's Dance med honom, Nisse, Jimmy och Linda =) Det blev även Mario Kart där jag lyckades med bedriften att undvika sistaplatsen 3 av 16 lopp! Det går framåt :P

Idag väntar lite flyttpackning då jag äntligen fått tag i kartonger =) Hade velat träna men har fortfarande ont i halsen, uppe i en vecka nu.. :( Börjar fundera på om det kan vara halsfluss, ska se om vårdcentralen har öppet idag, annars får d kollas upp på måndag. Blir även att ta itu med båda studiehandledningarna till våra kurser och försöka bena ut vad som ska göras och till när! Har ABSOLUT ingen som helst koll just nu..

Blir en långpromenad också, flippar när jag inte kan träna ordentligt.. :(

Nä, nu ska jag sätta fart!

Kanin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar