torsdag 28 januari 2010

Överraskningsbesök och det mesta fixat

Hello!

Ledsen för en kass uppdatering men jag har vart i Sthlm i 2 dagar. Hade föreläsningsfritt och bestämde mig för att åka dit och fixa upp det sista till nya lägenheten =) Susade omkring på IKEA och så fick jag med mig alla mina tavlor upp =) Hade inte sagt nåt till någon i familjen så de blev ordentligt förvånade, speciellt mor min :P

Nu är iaf det mesta till lägenheten fixat, bara lite småsaker som en stekpanna, en ugnsform och kryddor kvar vad jag kan komma på. Känns riktigt bra! Får nyckeln på tisdag och på onsdag kommer pappa upp med jobbet och passar på att hjälpa mig med flytten, tajmingen gillas =)

Innan dess är det mest plugg och träning som gäller, i psykologin finns en hel del grejer som måste göras så helgen lär ägnas åt det.. Hoppas att min hals vill samarbeta nu i veckan, vill träna, träna, träna! Sprang iaf en halvtimme idag vilket är en bra början =)

Det var nåt mer jag hade att säga men det försvann precis.. Är ruggigt trött efter en jobbig tågresa hit upp.. Försenat blev det också vilket iaf innebär lite ersättningspengar som kommer sitta fint =)

Nä, nu ska jag fixa lite matlådor och senare ikväll kommer Lule-familjen hem från Åre, wohooo! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar