tisdag 7 februari 2012

Beväpna dig med vingar

Oj oj, så var det bloggen också. Vad har hänt sen sist?

Hmm, jag har börjat praktiken på ortopeden på Sunderby sjukhus och trivs bra redan nu :) Jag har en spännande handledare, vi kan väl lämna det där.

Jag har gått och blivit tankeläsare, kanske skulle byta yrkesbana?

Min favorit bland spinninginstruktör i STHLM har hamnat i blåsväder efter ett litet uttalande under Nike Blast som var i helgen. Det diskuterades som "skandal" och "katastrof" och att det gjorde honom till en "loser" och "ovärdig instruktör". Jag berättade om det för Jeppe ikväll och gud vad vi skrattade. Så sjukt uppförstorat, ett sjukt roligt uttalande enligt mig. Vad hände med ironi och sarkasm? När kom blodigt allvar in i vardagen på ett träningskonvet? Gaah, relax a minute! Barn svälter runt om i världen. Jorden ska gå under om ett par månader. Niklas började sin klass med lite mindre igenomtänkta ordval. So what?

Saknar träningen i STHLM massor nu. Gick på spinningklass här i Lule idag, på den klassen hade gärna Niklas fått ta hand om ljudanläggningen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar