måndag 20 februari 2012

I'm breaking the law for you

Halloj!

I helgen var det S.No.P.P (Sveriges nordligaste pulkapartaj) som jag och Jeppe var med i. Vår pulka levde inte riktigt upp till förväntningarna men kul hade vi ändå! På kvällen blev det sittning och efter det blev det STUK och nattöppet i Källan, lagom sliten på söndagen. Söndagen bestod inte av så mycket mer av slappande inomhus medan det stormade för fullt utomhus. Min dator bestämde sig för att återuppstå från de döda ännu en gång och denna gång fick jag meddelandet "Välkommen till din nya dator, här följer installationen" när jag startade den. Härligt att en 1 år gammal dator får för sig att den är ny..

Ny vecka på praktiken och nu börjar jag verkligen få ta mer ansvar. Jobbar själv med patienterna idag och det känns kanon! Det var bara en gångträning i morse som gick lite sådär då jag blev inkastad i det utan att rikitgt vara förberedd. Men annars har det gått kanon :)
Nya nollor på praktiken också, kul att se de lite då och då och få roligt lunchsällskap!

Nu ska jag upp till avdelningen igenom och köra sista träningarna och journalerna!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar