söndag 5 februari 2012

Vi har ingentans att ta vägen

Halleli hallelå!

Sista dagen på semestern, imorn börjar praktiken och allvaret! Närå, det blir nog en mjukstart hoppas jag :)

Igår va en bra dag och kvällen blev superkul! Galna Jossan, söta Jeppe och busiga Lisa träffades hos galna Jossan och körde fylle-mello och spelade tjejspel som slutade i vilda diskussioner ;) Sen gick vi vidare till STUK i kylan (galna Jossan såg ingenting för hennes mössa satt nere på näsan :P). Det blev dans och häng och nöjda flickor vandrade hemåt nån gång i natten. Kände mig bakis när jag gick från STUK och hade rödvins-ont-i-huvudet. Så när jag gick och la mig fasade jag för morgondagen...

Men jag vaknade positivt överraskad, knappt ens en tendens till bakfylla, hallelujah! :D Det blev en sväng till gymmet där jag körde 60 min intervallträning (kom totalt 8 km) och sen lite axlar och mage. Hade träningsvärk i magen efter allt skrattande igår ;)

Ikväll kör vi 2:a Sagan om ringen-filmen. Tanken om 2 filmer gav vi upp, det får bli en annan gång :P

Ha lagat lite matlådor också, i brist på fantasti fick det bli två olika kycklingpastor; en med franska örter (tror de va från Frankrike iaf :S) och en med feta/soltorkade tomater. Kan nog bli bra :)

Nä, nu ska jag koka kaffe till ikväll, gissar att det kommer behövas, inte många timmar sömn i natt.. :S

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar