söndag 12 februari 2012

Mange (eller nja, Janne) bjuder

Hej och hopp!

Nu har jag pappsen uppe i Lule, han landade idag på förmiddagen :) Vi två och Jeppe åkte in på stan och käkade lunch på stan och efter det blev det storhandling ute på Storheden. Ska laga en del matlådor imorn hade jag tänkt; kycklingpasta, tonfiskpasta och falukorv med rotmos står på menyn om jag inte ångrar mig ;)

Ikväll blir det utemiddag på Bakfickan, vi drar med oss Jeppe också, hon hör liksom ihop med mig och kommer på köpet ;) Bloggar imorn om vad det blev för mat, kan inte riktigt bestämma mig, så mycket gott finns det!

Bortskämd är rätta ordet för dagen, men det måste man få bli ibland :) Imorn rullar praktiken på, då ska jag presentera början på min fördjupningsrapport för min handledare!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar