torsdag 2 februari 2012

You can't say no to me

Oj oj, idag har kylan verkligen kommit till Luleå, -26 står termometern på nu! Burr! Nedbäddad i sängen och tittar på webb-TV och försöker leta lite artiklar samtidigt :)

Dagen har bestått av en sponsöverlämning, ett möte gällande herrmiddagen och så träning på det. Träningen bestod av 60 min intervall på löpband (ja, min fossing är mycket bättre nu!). Det var inga snabba intervaller, mest bara test för fot och rygg och lite roligare än att bara sitta och cykla en timme. Efter intervallerna blev det överkroppscirkel så nu är den avklarad för den här veckan, skönt! :D

Igår var en grym dag. Jag och Jeppe presenterade vårt PM och blev hyllade av examinatorn. Vi fick bra och konstruktiv kritik av opponenterna och blev oroliga när det var examinatorns tur att säga sitt. Rädda för vad hon skulle tycka om innehåller, kvaliteten och om hon överhuvudtaget skulle godkänna idén. Jeppe hann till och med viska till mig innan domen; "nu plockar hon fram stora yxan". Men det gjorde hon inte. Istället hyllade hon idén, PM:et, språket, innehållet, ja, allt! Och det sjukaste av allt är att hon vill att jag och Jeppe ska gästföreläsa för andra sjukgymnaststudenter under hennes neurologikurs, hur sjukt är inte det?! Sinnes! Vilken bekräftelse och vilken utmaning! :D

På kvällen hade vi Hälso6-häng med tänkbara nya PJ:s och efter det blev det utgång på STUK där det var overallspub och massa härligt folk ute :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar