torsdag 9 februari 2012

Heart Is King

Jag har ett riktigt nice flyt just nu! 46/48 poäng på hemtentan i vetenskaplig metod och ett ganska så solklart litet VG; bam a'la Kodjo Akolor!

3:e dagen på praktiken nu då jag hade lite eget arbete igår. Här flyter allt på och min handledare är så nöjd, så nöjd. Hade en höftträning med en patient idag och fick sjukt mycket beröm för det mesta efteråt, kul! Det ger ruggigt mycket mersmak, vill ut och jobba på riktigt nu! :) Är sjukt nöjd med mitt kursbyte, lovin' it! Dagen på sjukhuset började med att jag fick en ursäkt av en av de andra sjukgymnasterna som inte var supertrevlig mot mig i tisdags. Hon hade kommit på att hon inte betett sig så trevligt och haft en klump i magen enda sen dess och idag fick hon lätta på samvetet. Inte en jättebig deal, tar inte åt mig, men alltid skönt med folk som kan inse att de gjort fel och bra att kunna be om ursäkt :)

Fördjupningsrapporten börjar klarna lite också, har fått handledare och är inne på en bana som nog kan fungera. Känns stabilt!

Igår blev det 30 minuter spinning och då blev jag ordentligt påmind om varför jag inte går på 30-minuterspass. Fy fan va svinigt jobbiga de är! Huva! Aja, svettigt värre och så lite gym på det och så matlådelagning innan jag gick och la mig. Har sovit lite då jag hade svårt att somna men får en massa energi här så just nu går jag på högvarv!

Hoppas ni har en bra dag också!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar