tisdag 21 februari 2012

Where do you go by night

Hallå alla!

Idag har varit en konstig dag. Total supereffektivitet har blandats med en komakänsla. Var "ledig" från praktiken idag för att jobba med min praktikuppsats. Hittade Stina på STUK så jag fick pluggsällskap och så fick vi sällskap av Koski, Jesper och Veronica också så småningom. Det verkar ha gått lite upp och ner för oss allihopa. Fick iaf ihop alla mina referenser som hade försvunnit sen i söndags då jag la in allihopa. Och så jobbade jag lite mer med resultatdelen. Senare på eftermiddagen hade jag och Jeppe först c-uppsatsmöte med Jenny och därefter hade jag möte med henne gällande praktikuppsatsen. Har fuckat upp den en del och det jobbigaste är att Jenny och min praktikhandledare verkar ha helt olika uppfattningar om utformning och omfattning. Så nu har jag bett dem att ha lite bättre kommunikation sinsemellan så att det inte går ut över mig. Blir lite småtrixigt att få ihop det nu..

Mådde för dåligt för att träna, toktrött när jag väl kom hem. Så det blev prommis runt sjön istället och det blev jag yr av så mår kanske inte helt jättebra. Nu har jag druckit ordentligt med vatten och ska krypa ner i sängen :) Hoppas på att må bättre imorgon!

Imorn väntar ny praktikdag och efter det blir det sexmästerifest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar