söndag 26 februari 2012

Söndag igen. Vet inte riktigt vart helgerna tar vägen.

I fredags jobbade jag på Emilys och Linneas födelsedagssittning på STUK där allt gick planenligt :) I lördags blev det bodypump på förmiddagen och efter blev det våffelfix inför kvällen. Sen åkte jag iväg till Svartöstaden för ett serveringsjobb jag fick genom Julia. Vi var ett riktigt bra gäng som jobbade på en företagssittning för SSAB och det resulterade i 700 pesetas, inte helt fel :) Det var tallriksservering, vinservering och för första gången någonsin fatservering! Men det gick bra, nemas probs :)

Idag har jag Diva hos mig efter att hon hade fått i sig en större mängd choklad och Emily ville ha lite koll på henne då hon är iväg. Jag och Jeppe har styrt lite inför STHLMs-resan och tagit en prommis i solskenet :)

Nu har jag fixat matlådor och bjuder på receptet på kycklinggrytan det blev:
900 g kyckling
2 gul lök
2 vitlöksklyftor
2 morötter
1 röd paprika
1 förp krossade tomater
1 hönsbuljongtärning
Curry, paprikapulver, peppar, salt, välj själv

Stek, blanda ihop, servera med vad du vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar