lördag 27 februari 2010

Halloj!

Nyss hemkommen från träning, gick på en stepklass där de körde den nya releasen för Les Mills. Les Mills är en träningsform där alla pass är likadant utformade oavsett vilken instruktör som kör.. Ganska kasst om jag ska vara ärlig.. Gillar absolut SATS:s upplägg bättre, där olika block byggs ihop till en hel lång koreografi.. Det har inte blivit mycket gruppträning för mig här uppe, mycket för att jag inte alls tycker det är kul. Har tappat all glädje som jag känt tidigare för att gå på gruppass.. Varje gång jag går på ett gruppass här blir jag påmind om hur mycket jag både älskar och saknar träningen hemma i Sthlm.. Wille, Igetoft, Robert, Mirco och ja, till och med Glenns vidriga 90-minuters spinningpass trots att man under tiden bara vill spy.. Saknar PT-träning med Micke trots att jag ändå lyckats hålla uppe styrketräningen rätt bra. Men behöver något för att kunna pusha mig själv lite extra..

Aja, nog med negativiteten, träna är skönt hur som!

Nu sitter jag och håller på med ortopedin till tentan, finns ganska tydliga kunskapsmål i studiehandledningen som följs till punkt och pricka.

Ikväll blir det hem till Nicole eller Nisse. Utgång för vissa vågar jag gissa men inte för mig idag.. Skulle va skitkul men jag pallar verkligen inte idag.. Är trött och fortfarande inte riktigt helt hundra från förkylning och svacka. Det får bli nästa helg istället, då blir det förmodligen dubbelt upp med inflyttningsfest hos Mia och Emelie på fredagen och så BEAT på STUK på lördagen, det kan bli en helg det!

Nä, tillbaks till pluggbubblan nu!

Hare! Puss!

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk variation och kreativitet! Samma pass om och om igen. Lysande! Vad är det för en lat jäkel som kommit på den idén?
    Själv har jag varit ute med gullig Kenlal men det är plusgrader idag så det var rätt äckligt ute. Sen fick jag lite ont i hjärtat när jag lämnade tillbaka honom och han med sina vackra hundögon tittade bedjande på mig och inte alls ville gå in på hundstallet. Jag klarar inte sånt! Även om jag vet att han har det jättebra, men han har varit där så länge och förtjänar ett bra hem med en människa som bara är hans.
    Hur går det med skidåkningen?

    SvaraRadera