måndag 15 februari 2010

TV:n och sommarjobb fixad

Hello!

Jag e alldeles för glad nu för att beskriva det! Jag har en fungerande tv med ALLA kanaler den här gången =) Och viktigast av allt; jag har ettan och tvåan och därmed OS!! Wohoo!! Den tv:n jag köpte lyckades jag inte få igång men jag lyckades få kontakt med en kille som precis flyttade ifrån Lule och lämnade sin tv i ett förråd då han inte lyckades få den såld.. Så den sa han att jag fick om jag pallade att hämta den och det gjorde jag =) Dock ett jäkla sjå att putta den till lägenheten men det gick till slut, mkt tack vara min älskade Jeppsson! <3

Dagen har varit slapp, var och spelade squash med Sofia tidigare, var galet kul och säker något vi kommer fortsätta med! Grym träning! Och resultatet? 5-3 i set till mig vilket fröken Jeppsson snabbt krävde revansch för ;-) Lär nog bli senare i veckan =)

Och visst ja, jag har blivit erbjuden 8 veckors sommarjobb på ett äldreboende i Danderyd i sommar. Det verkar iaf vara helt klart, ska ringa kontaktpersonen och få lite mer info. Men det verkar iaf som att det kan fixa sig =) Riktigt skönt att få släppa det och bara fokusera på nuet!

Nä, nu ska jag powernappa ett par timmar innan Jeppsson kommer hit och teamar på middag och sen blir det OS-kväll =) Mysigt!

Hare!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar