torsdag 25 februari 2010

Tentaplugget går bra men börjar så smått spåra...

Jeppsson - min andra hälft!

Ja, rubriken säger allt.. Sitter Bredvid min käre Jeppsson som helt klart börjar bli trötter och det märks.. Dock har vi senaste två timmarna varit väldigt effektiva och hunnit svara på en hel del frågor till tentadelen om lungmedicin, fortsättning imorgon vågar jag gissa!

Hade två seminarier idag i sjukdomslära-kursen, godkänd och klar och det var faktiskt riktigt vettiga seminarier som man gick ifrån med känslan av att man faktiskt lärde sig väldigt mycket, jag gillar! =)

Ikväll blir det myskväll med tjejerna hemma hos mig. Film och gino står på menyn! Kan jag verkligen behöva! är helt klart nere i en svacka som tycks bli djupare och djupare för varje dag som går.. Vet inte varför men man lär väl komma upp från den om nån månad när alla tentorna är klara.. Idag är det 25 februari och vi har sista tentan för den lär lp:n den 24:e mars.. Det innebär att om exakt en månad är man fri, fri, fri! Iaf för nån vecka eller så!

Nä, nu ska jag packa ihop mina things och pallra mig till Slemmis och hyra film och sen hem och städa och fixa middag, baconlindad fläskfilé och rödbetor.. Lyx? Ja! Är jag värd det? Så himla!!

Puss!

3 kommentarer: