fredag 19 februari 2010

Shopping, blondare hår och blodpuddinganoff

Halloj!

Va gör alla där ute? OS för er också? Här kör vi faktiskt på postkodmiljonären och efter det Let's Dance efter det för att få lite omväxling i tillvaron =) Har precis käkat middag med Nicole, vi skulle köra på blodpudding men då mina knivar är kassa slutade det med att skivorna blev alldeles för tjocka.. Vi bestämde oss därför att skiva bitarna i slantar liknande så som man skivar falukorv i när man gör en korvstroganoff.. Med andra ord en blodpuddinganoff! Gott och omväxling även där! =) Till det blev det majs som snabbt skickades ner i en kastrull med lite smör och salt gott!

Idag har vi varit inne i stan och shoppat loss! Det provades en massa kläder och jag kom hem med hör och häpna en vår- sommarjacka.. Jag vet kanske inte det bästa för tillfället, men jag hade ändå varit tvungen att handla en senare så det var bara att passa på när man hittade en man gillade =) Sen köpte jag en blondering som Lisa hjälpte mig med så nu har jag lite blondare hår, dock i en svag gulaktig nyans som ska bort med hjälp av silverschampoo!

Nä, nu ska jag joina sällskapet! Dagens låt kommer strax!

Puss!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag!!! Blev också lite blondera för nån vecka sedan :D märks att man längtar till sommaren. Hoppas ni inte snöar igen där uppe bara...eller vi kanske har fått mer snö än er?! Kram

    SvaraRadera