tisdag 23 februari 2010

Musikal och tentaplugg

Gomorron!

Va gör ni där ute? Har ni i Sthlm kommit till plugg och jobb? Ruggigt glad att man här uppe har ett par hundra meter till plugget och att bussar fungerar exakt som de ska! =)

Hittade ett klipp från musikalen min syrras klass spelade upp när jag va i Sthlm senast, bara kolla in här om ni vill se också!

Nä, nu ska jag göra mig i ordning! Blir tentaplugg i bibblan precis som inför förra tentan.. Inget liv närmaste månaden med andra ord, men förhoppningsvis lika jäkla kul som då! ;-)

Hare!

Puss!

3 kommentarer:

  1. Uppe i Norrland är de vana vid minus 20 grader, det är nog det som är skillnaden :)
    Idag går inte tunnelbanan ovan jord alls. Stackars alla som bara står och väntar i timmar i kylan, USCH!

    SvaraRadera
  2. iofs hade väl inte tåg funkat här heller om det hade funnits... :S Läste att de iaf skulle öppna upp gröna mot Hagis nu.. =) Går pendeln över huvudtaget?

    SvaraRadera
  3. Uhu!
    Pendeln går hyfsat bra!Röda går från Liljeholmen och norrut, gröna går numera ända till Alvik (woohoooo!) men endast Hagsätra söderut. Helt sjukt.
    Blåa linjen är bäst, den funkar klockis så jag tar buss till sumpan (10 min) och susar obesvärat in till schtan.
    Och idag var det ju bara -8 så man höll inte på å dog. :-)

    SvaraRadera