tisdag 16 februari 2010

Seminariedags!

Nisse och jag efter skidåkning i Måttsund, slagna hjältar it is!

Gomorron gomorron!

Nu sitter jag hos Sofia och förebereder mig lite inför dagens seminarium i socialpsykologi.. Eller ja, förebereder och förbereder.. Jag har läst igenom det vi skrivit en gång, det blir att improvisera och sälja det på bästa sätt ist =)

Slötittar på eftersänding från OS också, snowboard, finalen om bara ett par minuter..

Vi hade OS-kväll hos mig igår kväll, jag, Sofia och Viktor. Underbart med Kallas guld, gåshud var bara förnamnet! :P

Ikväll blir det semmelbak fettisdagen till ära! Och baket följs av OS såklart, skidskytte som gäller! =)

Nä, nu ska jag läsa igenom eländet en gång till! Hoppas alla får en underbar dag och att ni har lika soligt som vi har det här!! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar