tisdag 16 februari 2010

Semmelbak på g!

Semmelbak senast det begav sig, semlor till 2 handbollslag skulle bakas till vårt eget lilla semmelzimmer

Mums!

Jag och Mor Inge aka Mr. Asa

Halloj!

Nu är det semmelbak på gång för fullt i lägenheten min! Fullt med folk väntas! =)

Jeppsson står vid spisen och rullar bullarna som sen ska jäsas och sen skickas in i ugnen och sen blir det att svulla semlor framför OS! Jaktstart i skidskytte väntas! =)

Imorgon har vi två psykologiföreläsningar jag fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå på eller skippa... Och så är det Vinterfestivalen imorn och på torsdag som blir riktigt nice!

Nä, nu ska jag va lite social!

Puss puss!

1 kommentar:

  1. Ach mein wonderbar freundlein! Det var fantastiska, underbara semlor vill jag lova! Å swizzarna smaskade mycket och glatt.
    In Hamburg sagt man tchüss... :-)

    SvaraRadera