måndag 8 februari 2010

Ny lägenhet

Hej hopp!

Ledsen för kass uppdatering men kan faktiskt skylla på att jag dels inte haft tid och sen inte haft ngt internet senaste tiden.. Tänkte hur som heslt bara säga att jag lever och har det grymt i nya lägenheten som nu börjar bli ett riktigt hem =) Alla grejer är upp på väggarna och det börjar få sig en personlig touch vilket gillas =)

Skolan rullar på som vanligt, vi läser nu sjukdomslära och psykologi och snart drar alla seminarier och inlämningar igång på riktigt. Vi har tenta i psykologin 19:e mars och i sjukdomsläran 24:e mars så så fort alla inlämningar är klara blir det att börja tentaplugga så smått, det kommer verkligen behövas =)

Och på tal om tentor, den förra tentan (fysiologin) klarades med bravur och kan nu läggas åt sidan! VG på 5 av 6 delar får ses som helt ok =)

Nä, nu ska jag slötitta på American Idol ett tag sen och efter det blir det att sova =) Vi har iofs sovmorgon till 13 imorn men så trött jag varit idag kan det behövas. Tror helgens inflyttningsfest tog lite på krafterna ;-)

Nä, hare super alla så skriver jag snart igen! =)

Puss!

3 kommentarer:

  1. Yeeeey!!! Ny lgh och tenta-VG! Mr Asa mucho stolt! :P
    Mer bilder på lägenheten önskas (har spanat in festbilderna så jag har fått ett hum om hur det ser ut).

    Pussisnuss!
    Inge

    SvaraRadera
  2. Haha, måste nog erkänna att Mr Asa är mitt favvo-alter ego för dig ;-) Bilder på lgnheten kan absolut mailas! Har plåtat och fått in dem på daton, kommer imorn!"

    Hare!

    Puss puss dotra =)

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå se fler bilder!!

    SvaraRadera