onsdag 17 februari 2010

Kalops och föreläsning

Gomorron gomorron!

Lika soligt och härligt idag igen! Ska försöka komma ut på en prommis innan föreläsningarna börjar vid 13.. Vi har två stycken idag som handlar om kommunikation/interaktion, motivation och professionellt förhållningssätt. En hel del om hur vi som sjukgymnaster ska arbeta och bemöta patienter.. Kan nog vara en bra föreläsning att gå på, jag ger det iaf en chans och är det kasst går jag efter första passet.. Måste hinna storhandla i dagarna och skulle gärna hinna göra det idag så jag hinner göra lite matlådor i dagarna också! Lika bra att göra det nu när man ändå har lite tid över =)

Har fixat ihop en kalops nu på morgonen vilket gick över all förväntan, den blev supegod! Har låtit den koka i nästan två timmar nu, det blir en grym lunch! =)

Nä, nu ska jag fixa iordning mig och sen kör vi igång dagen på allvar! Ikväll är det sprint också, det gillas mucho!

Hare!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar