tisdag 14 juni 2011

Can I play with madness

Haha, jag skrattar fortfarande efter passet idag =) Började med att jag kom till SATS och skulle tina upp mitt kort. Då får jag höra att de har startat en ny regel på SATS Medis; att man alltid måste vara glad när man kommer dit. Det tyckte jag var en fin regel så jag satte den till verket på en gång! Passet blev Niklas spinning, han är sjukt skön den snubben. Ashärlig musik, DJ som han är. Sjuka upplägg som man typ inte förstår utan därför tar i lite för mycket. Trodde vid flera tillfällen att det var två min kvar på etappen när det visar sig att etappens sista del bara har börjat och att man har en massa ettor kvar efteråt :P Skitkul iaf, nu jäklar är jag igång! Körde lite gym överkropp efteråt också, lite tricepspress, militärpress, skivstångsrodd, armhävningar och mage. Nu har jag lite yoghurt i magen och ska softa med säsongspremiären av So You Think You Can Dance, som jag har längtat!

Imorn börjar jobbet, ser fram emot att se hur det blir, spännande! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar