torsdag 23 juni 2011

Every teardrop is a waterfall

Snart helg, 6 timmars jobb kvar och sen jobbar jag inte förrän tisdag kväll om jag bli inringd =) Idag gick jag sista intro-passet så nu ska jag alltså vara tillräckligt lärd för att klara mig hyfsat själv, känns väl inte riktigt som att jag har koll på allt om jag ska vara helt ärlig :P Men det går nog bra =) Har haft många härliga stunder med gamlingarna idag. Jag märker att jag mer det här året än förra verkligen tar mig tid till små pratstunder med gamlingarna då lite extra tid finns. Det är så tydligt hur mycket det betyder för de och ger en massa energi och glädje. Jag är totalt nerkärad i aveldningens 103-åring, jag funderar på om hon inte ska få följa med mig upp till Luleå, känns redan jobbigt att tänka på när man ska lämna henne. Fantastiskt är det att träffa och följa henne =)

Det känns trist att inte fira midsommar med släkten i år heller, men får man jobb så jobbar man de passen tycker jag. Så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på och hoppas att man kan vara med nästa år =) Jobbar 8-14 imorn så det blir säkert lite midsommarfirande på jobbet iaf med sill I guess. Träffade på sillen redan nu idag när den plötsligt attackerade mig och gjorde så min hand luktar fisk fortfarande :P Annars är midsommar lite luddigt, det blir en spontan midsommar, vi får se vad som händer och fötter =)



Nu ska jag kolla klart på Intervention. Det brukar vara bra men nä, idag var det ingen höjdare.. Aja, ska ändå gå och lägga mig snart, upp med tuppden imorn!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar