onsdag 22 juni 2011

When the moon shakes

Äntligen har jag fått en riktig rast på jobbet, den första på fjärde arbetsdagen... Tidigare har varit 5-10 min om tid för det har funnits men idag fick det bli en riktig! Den spenderas i massagestolen med musik och NPG-fix, vågar gissa att de flesta rasterna blir som den här :P Så bra som min rygg kändes imorse var det länge sen den kändes, och då jobbade jag ändå 9 timmar igår!

Nya våningen verkar bra även om det innebär att lära sig ännu mer nya grejer. Hade precis börjat vänja mig vid förra avdelningen och lära mig de flesta men det kommer nog gå snabbt att lära sig allt här också =)

Igår hade jag myskväll med Andrea och Paulina. Vi gjorde god sallad och snackade ikapp oss om allt som har hänt senaste tiden, mysigt värre! =) Ikväll ska jag äntligen få träffa Åsa, det var också alldeles för länge sen, längtar massor! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar