lördag 18 juni 2011

It's not the fall that hurts

Jisses vilket träningspass, gaah vad kul! =) Körde en dansstep med Micke och det var en hög puls, svetten rann och leendet var på hela timmen, till och med när jag var som mest lost stod jag och skrattade åt eländet. Riktigt rolig koreografi också, en massa snurrar och hopp och grejer =) Det var jättemånga som linkade iväg mitt under passet efter att ha skadat sig litegrann så jag är glad att jag höll mig på benen även om jag var lite illa ute flera gånger ;-) Har dock ont i baksidan av ena låret sen ett par dar tillbaka vilket är halvkul.. :( Kanske ska ta det lite lugnt men det är ju så jäkla kul att träna här i STHLM! =)

Nu ska jag vila ett tag och ikväll blir det förmodligen släktmiddag =)

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar