måndag 20 juni 2011

Jag skrattar idag

Tjo!

Vi har städerskan hemma hos oss nu som pysslar för fullt så jag flydde lägenheten och drog till Bagel Street Café precis utanför porten istället, det var ungefär så långt jag pallade att förflytta mig 8 på morgonen :P Här har jag suttit sen dess och pluggat och jobbat och gjort mitt bästa för att kombinera dessa två fenomen på min "lediga" dag. Det som pluggas är extremitetskursen från i höstas och lite rygg/nacke inför i höst. Och det som jobbas med är NPG vilket känns som en neverending story just nu... :S Fick iaf mera cash i spons nu på morgonen vilket var kul! =)

Nu har jag tagit en lunch- och bloggpaus, det blev en bagel med kyckling och barbequesås och en god kaffe till det.

Helgen avslutades med ett pass bodybalance igår och det behövdes, var ruggigt stel men det känns bättre nu =) Idag blir det förhoppningsvis Roberts dansstep (som jag har längtat efter det!!). Krävs bara att 5 personer avbokar sin plats, det ska nog kunna funka! Hoppas på lite sol till kvällen så droppar folket av ;-)

Nä, nu ska jag ägna min bagel lite uppmärksamhet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar