söndag 19 juni 2011

Hometown Glory

Aj aj aj, jag visste att det var nåt jag glömde stretcha igår och idag märkte jag vad det var :S Att köra en timmes dansstep på höga nivån första gången på 3 månader utan att stretcha vaderna är dumt, mycket dumt. Det resulterar i mycket oskön smärta och kan innebära stora toga-svårigheter anar jag.. Jaha, får väl tänka om gällande det valet av träning ;-) Positivt är en skönskön träningsvärk i lats och axlar, det var inte igår man kände det :P Tror att latsdrag är min favoritövning i gymmet, iaf en av dem. Att jag inte kört det på länge, det blir det ändring på =)

Igår kväll var jag och pappsen ute hos HALKA i Skuru. Det var lillkusin som fyllde 10 igår. Helt sjukt, när blev hon så gammal?! Hur som var det en jättemysig kväll med trevligt sällskap, mysket skratt och jättegod mat som alltid =) Fick lite dåligt samvete när alla blev förvånade att jag var med.. Men sen blev jag glad igen när jag såg hur glada alla verkade vara att jag kom den här gången =)

Regnet smattrar på fönsterbrädan så ut vill jag inte gå. Tror jag stannar ett par timmar till under täcket och lyssnar på Damien Rice, läskigt vad bra han är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar