lördag 25 juni 2011

Dance without you

Back in the game again med en massa timmars sömn i kroppen coh därför en helt annan människa igår.. Då var jag slut som människa, verkligen! Men vi fixade ett härligt midsommarfirande för gamlingarna, cdet märktes verkligen hur mycket de uppskattade allt vi hade fixat. Vi hade en tant som gång på gång bad om en till potatis för att hon tyckte det var så gott. Då har det gått långt när de inte ens kan få vanlig potatis till maten.. Kasst. Nu har jag "långledigt" iaf om jag inte blir inringd. Först på tisdag kväll är nästa pass!

Kvällen spenderades under dubbla täcken i soffan framför tv:n. Trots att solen sken ute frös jag och hade nästan lite feberkänningar. Jag och Andrea funderade båda två på om vi orkade hitta på nåt men till slut beslutade vi oss för att vi inte orkade göra det och att det planerade "drinkar och vattenpipa" förskjuts till i veckan istället =)

Dagen inleddes med träning där KJ hade missat att Medis bodycombat har fått en ny starttid, en timme senare, i sommarschemat. Så där stod jag en med en dryg timme tills passet skulle börja. Så körde gym en timme i stället. Och när jag var klar där var det ju tid för bodycombaten att börja så då kunde jag ju lika gärna köra den också :P

Dagens planer är inte spikade än, det är det skönaste med att vara ledig, att man bara kan softa om det är det man känner för. Nu ska ajg iaf iväg och handla grejer till en fruktsallad som jag ska mumsa på ikväll! Sen ska jag fundera över vad jag ska göra med mitt hår och gugga ner mig i gaddningsfuntandet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar