tisdag 21 juni 2011

Miss Independent

endentDagens 9-timmarspass (det första riktiga efter intro) gick relativt smidigt. Vi har firat midsommar med att sätta papiljotter i håret på tanterna, göra kransar, sjunga, äta tårta och dricka mängder med kaffe, fin dag!

Nu sitter jag i massagestolen som finns i personalrummet. Det är positivt när man inte vill gå hem från jobbet, lite mindre bra när det är för att man slutat jobba och sitter här och har det skönt :P Min rygg är jättenöjd iaf och då är jag nöjd! =) Passar på att svara på lite mail när jag ändå sitter här och har det skönt!

Ikväll ska jag hem till Andrea och mysa, blir inte jättesent då jag jobbar från 7 imorn också. Då väntar intro på en annan avdelning, blir kul att kunna jämföra och kul att se vad det är för gamlingar där =)

Nu ska jag motvilligt kliva upp ur stolen och rulla hemåt, det är nästan så jag hade kunnat stanna kvar här över natten ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar