fredag 17 juni 2011

No one wants forever

Andra dagen på sommarjobbet - check! Jobbade första kvällspasset och det gick bra =) Fortfarande är det svårt att veta exakt vilket hjälp alla behöver och ffa vill ha. Men det går bra och de verkar gilla mig, både gamlingarna och personalen =) Fick höra idag att jag hamnat på det mest krävande av de 5 planen men jämfört med ena våningen förra sommarn är ju det här en barnlek så det kan bara bli softare =)

Jag tyckte det var väldigt jobbigt att läsa om palliativ vård men det är fan så mycket jobbigare att tillämpa det.. Ingen höjdare.. :(

Annars rullar livet på som vanligt, fullt ös som alltid =) Fick lite extrapass idag, bl.a. 10 pass efter den 5:e augusti som jag vänligt men bestämt fick säga nej till, då är jag hemma i Luleå igen =)

Jobbar midsommar i år igen, dock bara 6 timmar till skillnad från mina 34 förra året.. Lite surt att få så få timmar när det är dubbel ob och jag ändå är fast i stan.. Aja, får väl fira midsommar med lite ledighet i år =)

Helgens strapatser får ni nog höra om på söndag kväll för de är mycket mycket oklara :P Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar