onsdag 6 juli 2011

Disarm

Haha, jag var lite småbutter igår när jag vaknade och inte kände av så himla mycket träningsvärk men nu har jag fått bita i det sura äpplet när jag har sån träningsvärk i hamstrings att jag knappt kommer ner på huk :S Jävlar i min lilla låda vad det krampar! Blir kul att se hur det går att jobba ikväll, mycket jobb där benen behöver jobba :P

Annars händer det inte så mycket i huvudstaden som är värt att nämnas.. Jag jobbar och sliter för fullt men det går riktigt bra, har en mycket bättre känsla än förra sommaren då jag bara var osäker. Nu på morgonen har jag legat ute i parken och läst en deckare och nu är jag inne i svalkan igen och ska lyssna på BodyRadio där Micke var med för ett par dagar sen, blir kul att höra vad han har att säga =)

Nu ska jag göra mig klart för jobbet, jobbar till 21, sen kvällsprommis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar