tisdag 12 juli 2011

Lights go down

Sista blogginlägget som 21-åring, imorn smäller det!! Eller nja, det känns inte särskilt speciellt, bara ett steg närmare 30 typ :P Dagen har spenderats med en deckare i solen, på shoppingrunda med pappa och med en avslutande dansklass vid S:t Eriksbron, ren och skär lycka! :D Såna här dagar borde man ha hela tiden! När jag gick ut från gymmet började regnet vräka ner vilket var dåligt tajmat iom att jag skulle promenera hem. Men jag brydde mig inte ett dugg, stoppade in hörlurade i öronen, kopplade på leendet och började traska. Blöt som en hund kom jag hem men jag log fortfarande och kommer göra det ett bra tag till!

Imorgon blir det traditionellt födelsedagsfirande på sängen på morgonen, dock utan tårta men en smoothie har jag blivit lovad :P Sen ska jag möta upp coachen för lite shopping och lunchande, förmodligen med systeryster. På kvällen blir det tårta och lite drinkar med lite kompisar. Mysig dag väntar med andra ord! :D

Nu ska jag gå och lägga mig och vakna imorgon bitti till skönsång av systeryster och farsgubben, längtar! ;-)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar