lördag 2 juli 2011

Walking on a dream

Det blev ingen bodycombat för mig, farsgubben predikade en aning för vilodagarna och jag kom på själv att de är ganska bra att ha ibland. I Sthlm är de betydligt svårare att ta än i Luleå, där kommer de automatiskt ;-) Vilodag blev det ändå inte idag då jag fick träningspasset på jobbet. Med 25 grader ute och kvavt så in i kutade jag och Efrén runt som tokar under hela kvällspasset. Inte ens tårta fick jag som uppladdning då den tog slut på tårtkalaset som i sig tog slut när mitt pass började.. :( Men snart får jag egen då jag fyller år, inte lång tid kvar nu!

Jobb igen imorn, börjar 7. På en söndag. Tur att det finns en massa goa gamlingar som uppskattar vad man gör och blir glada när man kommer och jobbar, det värmer och får en att tycka att det är helt ok att gå upp kl 6 en söndagsmorgon =) Idag fick jag höra från en liten tant att hon hade väntat på att jag skulle komma och jobba, gulltanten! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar