söndag 17 juli 2011

Eat that up, It's good for you

Bläää vad jag är trött!! Godnatt. På riktigt. Jag är fan förvånad att jag fortfarande är vaken och då är klockan nio. Var upp vid 6 idag och jobbade. Fullt ös med 9 timmars jobb och träning därefter, hade inte ens energi till det trots att det var en dansklass som alla andra gånger ger en massa energi. Jag är totalt överlycklig att jag är ledig imorgon, den ledigheten var exemplariskt placerad!

Imorgon ska jag på lägenhetsvisning, det är det enda spikade, skönt!

Natti!

Dagens citat på gymmet (inte från mig dock "jag har syrgasbrist i vaderna". Undrar om det är något man som sjukgymnast kan behandla?

1 kommentar:

  1. störtskön kommentar! men faktiskt korrekt, vid brist på O2 så bildas mjölksyra.
    Inga - keminörd. :D

    min vän som jag drack vin med i fredags kom med följande lilla (smått upprörda) groda:
    - alla nybyggda lägenheter är ju nyproduktion!
    hepp! :)

    SvaraRadera