lördag 2 juli 2011

Feeling a moment

Jobbhelg up next. Taggad? Nja.. Dock jobbar jag med Efrén hela helgen, vi har lyckats tajma in våra kvälls- och dagspass perfekt. Det känns kanon, han är min absoluta favorit att jobba med, lugnare och skönare människa får man fan leta länge efter. Saker får ta den tid det tar och han har en härlig "det löser sig"-attityd och stressar inte upp sig för nånting. Det är såna människor jag utvecklas av att umgås med, speciellt i jobbsituationer. Jag en en sån person som blir som jag umgås så det passar mig perfekt att jobba med honom!

Var riktigt trött igår men orkade iaf pallra mig iväg till Niklas spinning, och oj vad glad jag var att jag gjorde det! Det finn många bra instruktörer och många bra pass men hans spinningpass är fan de allra skönaste att gå på. Inte för att de är lättast och minst ansträngande, absolut inte, jag gick därifrån helt slut och totalt dyngsur! Att köra ett pass en fredagkväll i en nästan helt nedsläckt spinningsal till grymt bra ihopmixad musik (han är DJ så han har koll på musik!), det är ren och skär magi! En timme bara susar förbi och man kommer då och då in i ett sjukt nice flow då man bara blundar och gungar med och så har tio minuters klättring försvunnit med ett litet poff! Superhärligt! Det var tyvärr sista passet han hade för sommaren men ett perfekt sista-pass! Efter spinning väntade middag med familjen och farmor, sen somnade jag i soffan, socialt värre! =)

Tror jag ska rulla iväg på en bodycombat nu, ska bara komma på om jag orkar eller inte, jobbar till 21 idag så ska spara lite energi tills dess =) Nu - frukost!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar