fredag 15 juli 2011

Live tonight

Oj oj, tufft träningspass idag, körde gym med fokus på ben. Det blev 10 stycken 50-repare med benpress. Iofs bara 40 kg men det kändes ganska så snabbt ändå :S 500 reps på 40 kg är ju tusan 20 ton, räknade jag rätt nu?! Det är en hel del :P Benen fick jobba lite extra igår också då det var en dansstep. Jag var såå lost på slutet så det knappt finns ord för det :P Sista steget satte jag inte en enda gång, men lyckades varje gång komma tillbaka till utgångspositionen så jag iaf kunde påbörja nästa varv rätt :P Aja, man kan inte göra allt rätt hela tiden..

Imorn är det tillbaks till jobbet som gäller, inte alls sugen på det.. 14 pass kvar.. Resa tillbaka till Luleå blir med bil och Kim den 5:e augusti, så nu har jag bara 3 veckor kvar i STHLM =)

Ikväll ska jag gå och se Harry Potter med lite Lule-folk som är i STHLM över sommarn, blir kul att träffa dem igen! =)

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar