söndag 10 juli 2011

Innan mörkret faller



Min lilla farmor är ju för söt! Hon ringde mig nu ikväll för att kolla hur jag mådde. Hon undrade hur ryggen mådde och så ville hon att jag skulle gå och kolla mina blodvärden igen som var kassa senast. Och så lovade jag henne att mina Niferex skulle placeras på köksbordet så jag kommer ihåg att ta dem. Och så lovade jag att jag inte tränar för mycket. Och så blev hon glad och lät lite förvånad när jag berättade för henne att jag tränar sånt som är kul, hon trodde säkert bara jag körde spinning och lyfte skrot :P Men dans fick godkänt som träningsform! Det fick det inte av sjukgymnasten :P Farmors ord är min lag och hon har godkänt det! :)


Nu har jag fått min glädjedos och den kommer jag leva på ett tag framöver! Och på onsdag kommer coachen till huvudstan, längtar! =)


Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar