måndag 18 juli 2011

When you were young

Jag var på en lägenhetsvisning idag. En lägenhetsvisning som fick mig att bygga upp något av en livsplan i skallen. En sån där perfekt plan som aldrig någonsin blir av men som kan vara ganska rolig att bygga för att se hur nära man kan komma. Hur planen ser ut? Det får ni veta när jag har fixat den =)

Dagen har bestått av feberkänningar, alvedon och mycket sömn under dagen. Otaktiskt då det lär bli svårt att sova nu. Är glad att jag inte börjar jobba förrän 12 imorn. Hoppas iaf att jag kan jobba, lite alvedon och kaffe så kan det nog funka =)

Visst ja, har bokat en naprapatbehandling nu. På fredag kl 17 smäller det, är livrädd :S Diskuterade frågan med Jeppe men det enda vi kom fram till är att det inte riktigt går att lite på varken naprapater, kiropraktorer eller sjukgymnaster. Jag kan väl lägga till läkare till den samlingen också :P Speaking of Jeppe så kommer hon hit på fredag kväll och på lördag väntar universitetsfest, blir nice! :D

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar