söndag 3 juli 2011

I left my heart in Tokyo

Jag firar lite ledighet genom att svassa runt i min kimono som är längre än vad jag är. Det har sjukt vida ärmar också, säkert 3 dm i diameter nere vid handlederna. Krokade precis i handtaget till badrumsdörren och fick axeln halvt ur led men det gick nog bra. Den är från Yasuragi Hasseludden. Jag har inte haft lyxen att vara där men försöker transportera mig dit mentalt just nu genom kimonon och genom att lyssna på skivan "Yasuragi - Source of Joy" på Spotify. Det enda som fattas är massage, jacuzzi och enorma bufféer med färsk frukt, sen är det kirrat!

Det börjar märkas att jag gick upp kl 6 imorse.. Ska gå och lägga mig nu då ögonlocken inte orkar hållas uppe längre. Jobbet gick bra hur som och efteråt blev det en 60:a spinning, var ett riktigt härligt pass även om instruktören inte var nån favorit. Det var backe hela passet bortsett från 3 minuter raksträcka i mitten, då var det högt tempokörning som gällde, aktiv vila you know :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar