måndag 21 september 2009

Bra dag som ska bli ännu bättre

Tjolahopp!

Förkylningen verkar inte vara nån riktig monsterförkylning utan bara nån lindrig sorts snuva. Halsontet är nästan borta och det snörvlas bara en aning.

Dagen har varit bra, gått riktigt snabbt. Vågar gissa att det var för att vi körde anatomi nu på eftermiddagen med den, enligt mig, klart bästa läraren hittills! Tycker hon är grym! Sen är anatomin grymt mkt roligare än motorik, historia, rehabiliteringsprocesser hit och dit.. Muskler, ben, latin, nöta in saker.. Me like! :P

Ska läsa igenom lite anteckningar nu innan jag drar iväg till STIL för träning kl 18. Ska köra BodyBalance vilket känns alldeles lagom för idag!

Visst ja, var till vårdcentralen idag för att prata om en uppföljning till mitt kassa levervärde som jag fortfarande inte fått nåt svar på vad det kan bero på. Så imorgon ska en läkare ringa och så ska jag förmodligen dit snart igen för att ta prover. Och om det fortfarande ligger för högt hoppas jag på en rätt snabb uppföljning så jag slipper grubbla på det!

Nej, nu väntar böckerna!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar