måndag 7 september 2009

Storheden, cykel och spinning

Hej hopp alla glada!

Är nyss hemkommen från Storheden.. Jag och Lisa drog dit för att handla litegrann.. Är dock extremt besviken då älsklingspeston på ÖB var slut.. Hur kan pesto ta slut? :( Hittade iaf ett nytt skärp på Myrorna, har inte haft nåt sen jag drullade bort mitt förra. Köpte ett cykellås också till min nya cykel!! Ja, ni läste rätt! Jag har äntligen fått tag på en cykel! :D Blocket, 400 pix! Grymt! Bild kommer snart :)

Nu laddar jag inför ett 75-minuters spinningpass som börjar 18.. E inte upplagd alls och hade betydligt hellre följt me kompisar från klassen inte till stan för å käka sushi, men missade att avboka.. Och gör man inte det spärras kortet och man måste pröjsa 50 spänn för att låsa upp det igen.. Känns inte riktigt värt det.. Dessutom måste var det extremt längesen jag tränade känns det som :P

Det var nog allt för nu.. Skriver mer sen efter passet! :)

Ha en grym kväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar