torsdag 3 september 2009

Väntan

Längtar tillbaks!





Hej hopp!


Allt bra med alla?


Här e d kanon! Har precis käkat halva min middag då jag strax ska iväg och träna :) Blir dansaerobics igen och jag håller alla tummar och tår jag har för att det duger lika bra som förra passet! Efteråt finns det ett corepass som jag iaf är inbokad på ifall jag skulle få för mig att orka :P


Vi hade en till föreläsning idag, pratade en hel del om hälsa idag igen.. Verkar som att det är det man gör i början på alla vårdutbildningar.. Kom inte längre än till just pratet om hälsa när jag började plugga till sjuksyrra i vintras. Känns som att det börjar bli rätt uttjatat då det enda man egentligen kommer fram till är att synen på hälsa är väldigt individuell och därför är väldigt luddig och inte kan definieras :P


Sitter och kollar runt på Tradera nu också! Gaaah, vill bara ha alla underbara väskor och stövlar som säljs! Hett tips för er som både vill spara pengar samt hitta unika grejer ingen annan har!


Nä, måste fixa ihop mina träningsgrejer nu!


Ha en fortsatt bra kväll! :)


Puss!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar