torsdag 10 september 2009

Heldag väntar

Gomorron! :)

Är nyss hemkommen från en morgonprommis och sitter nu med en talrik gröt och laddar inför dagen. Det som väntar är en heldag, från 9-16.15 med en och samma kurs :S Har kass koll på vad det är för ämne då vi har intro idag, men det är nåt med motorik iaf. Ska bli spännande att se vad det handlar om, samtidigt som man undrar hur man ska kunna hinna med ytterligare en grej. Börjar så smått sjunka in nu hur mkt vi faktiskt kommer ha att göra :S Aja, man kan bara göra sitt bästa och jobba arslet av sig!

Igår hade vi en föreläsning i studieteknik som var tämligen värdelös så jag och Lisa gick efter första passet. Vi gick ist och skrev ut en massa material från fronter så som åhörarkopior och studiehandledningar. En pärm införskaffades så nu har jag hyfsad koll iaf :P

På eftermiddagen hade vi föreläsning igen om rehabiliteringsprocessen och även om ICF vilket jag fick en sisådär halvklar bild av.

På kvällen var vi (Viktorx2, Nicole, Lisa, Sofia och jag) hos Sofia och kollade VM-kval i fotboll; Sverige-Malta, vilket var en rätt pinsam historia.. Kan fortarande inte släppa tanken på att Sverige faktiskt inte ens gjorde nåt mål själva.. Mot Malta :S Har man verkligen i VM att göra då?

Bra igår var dock att Danmark bara fick en pinne mot Albanien vilket gör det möjligt för Sverige att t.o.m vinna gruppen.. Dock måste de slå Danmark med minst 3 mål på bortaplan vilket jag inte ritkigt tro på,. Spec inte efter igår..

Nä, nu ska jag göra mig i ordning och sen trampa iväg! Ja, jag tar cykeln de några få hundra metrarna till skolan :P Ikv blir det mer cykling i form av ett 60-minuters spinningpass vid 17.. Med träningsvärk. Härligt! :)

Ha en underbar dag! Skriver mer ikv!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar