fredag 4 september 2009

Tidig morgon

Oj vad man nästan hade glömt bort hur det var att höra klockan ringa och för att nån sekund senare inse att den står på 7.. Det var iaf scenariot för denna morgon. Börjar vid kvart över åtta idag och ska ha våran första anatomiföreläsning! Ska bli grymt kul :) Spec att börja med något där det finns logik, rätta svar och där det inte kan sväva iväg en massa :P

Får se vad det blir efteråt.. Hade planer på att gymma lite lätt, men vet inte riktigt hur glad kroppen är över det :P Kanske blir en sväng till Storheden ist. Måste försöka hitta ett nytt skärp då jag drullat bort mitt tidigare..

Vad hittar ni där ute på idag? Finns det någon där ute som har hittat hit från förra bloggen? :)

Kanin!

2 kommentarer:

  1. God morgon! Nya bloggen ser ju fin ut. Vad är Storheden för något? Shoppingcenter eller?
    Igår fick jag min vinst från lugna favoriter. Johanna ska utnyttja biocheckarna och se marsvinsfilmen, hon är lite barnslig...
    Själv köpte jag träningskort igår, Jag, Veronique och Mette ska börja träna på Eriksdalsbadet. Bra om man är några som peppar varandra. Kanin!

    SvaraRadera
  2. Hallå!!
    Jag har hittat hit! =)Är lite nyfiken på vad det var för låt som du länkade till för den funkade inte... Det låter som du håller dig sysselsatt där uppe i alla fall! Jag träffade föresten lite klasskamrater för ett tag sen och Billy hälsade! ;)Själv så har jag veckans lediga dag idag och sitter mest att degar! Gud va jag älskar att ha sovmorgon är allt jag kan säga... Det är verkligen grymt att du är så bra på att uppdatera din blogg, det ska du veta.
    Ha det bäst! Saknar dig massor.
    Kramar från Krattson

    SvaraRadera