måndag 21 september 2009

Vem fan är Anna Anka?

Och varför all denna uppmärksamhet? Tror jag missat nåt iom att jag inte har tv.. Hollywoodhustru, ja visst.. Men varför all denna uppståndelse? :S Nån därute med tv som kan förklara tack!

BodyBalance-passet idag var grymt! Sjukt härlig känsla att märka skillnad redan på tredje passet. Fortfarande obeskrivligt ovig men det börjar likna nåt som iaf kan beskrivas med otroligt vaga ord ;-)

Dagens låt blir en klassiker, en typisk "glad-låt" som jag så vackert kallar dem;

Iggy Pop - The Passenger

3 kommentarer:

  1. Haha Svenska Hollywood fruar har precis börjat på tv, helt sjukt som helst! Handlar om tre bortskämda och blåsta fruar som har lämnat sverige för lyxliv i Hollywood. Har kollat på dom två avsnitten som gått och det är faktsikt roligt. Kolla in www.tv3.se och se programmet där om du inte har tv :)

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart med en förklaring till det! Ska absolut kolla på 3:ans hemsida! Har sett lite korta klipp på expressen.se. Bl.a. det med gräsmattan :S Verkar ju sjukt.. Aja, återkommer med min åsikt om jag hinner se det nångång! :)

    SvaraRadera
  3. Du får se sista avsnittet nästa vecka! Jag tycker att Anna Anka har en viss självdistans och ironi, det är media som har vinklat det lite grann snett också. Däremot den andra frun som jag inte kommer ihåg vad hon heter, det var ett riktigt stolpskott :).
    Ses i morgon kväll! Tjoho, here I come!

    SvaraRadera