söndag 6 september 2009

Dagen efter

Hej!

Ledsen för kass uppdatering! Får skylla på norrskensröjet.. Hade sinnessjukt kul! Vi började med förfest hos Sofia, typ en halvtimme eller vad vi nu kom upp i? :P Sen begav vi oss mot STUK efter att ha mött upp klassen innan.

Det serverades renskavsgryta tror jag.. :S Gott var det iaf, har aldrig ätit det tidigare. Till det åkte det ner en hel del vin :)

Gick runt ett tror jag och sen när vaknade jag vid 7 låg jag i sängen med kläderna på, inget täcke, persiennen uppdragen fortfarande, lampan tänd och dörren ut till köket på vid gavel.. Så trött var nog bara förnamnet av vad jag var :P Måste bokstavligt talat bara ha ramlat ner direkt i sängen när jag kom hem :P

Ojoj, sjukt rolig kväll iaf! Tack alla inblandade! Ni vet vilka ni är :)

Nä, nu ska jag försöka få i mig nåt å käka :) Skriver snart igen! Ha en grym söndag! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar