onsdag 23 september 2009

Utmaning!

God morgon!

Ja, dagen går verkligen i utmaningens tecken. Vi har föreläsningar i anatomi först från 8.15-11.45. Sen ska vi jobba med vårt grupparbete i motorik fram till 14.45 då nästa pass med anatomiföreläsningar drar igång. De håller på till 18 :S Extra stor utmaning med tanke på att jag sovit katastrofalt dåligt..

Det är i såna här lägen jag bara skulle vilja ha den fantastiska egenskapen att kunna lura mig själv att jag är pigg. Att intala mig själv om att jag ändå sovit tillräckligt många timmar för att kunna fungera en hel dag.. Ska försöka leta efter det nånstans långt inom mig.. Peppning via sms tas emot med STOR tacksamhet!

Nåt lite mer positivt är att jag lyckats få tid för provtagning redan kl 13 idag :) Är väl enda pausen jag får idag, kul sådan! :P

Nä, nu ska jag ta en lång och iskall dusch för att över huvudtaget orka ta mig ut ur huset! Sen kör vi!! :D

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar