söndag 13 september 2009

En dag full av nytta

Ojoj, idag är jag lite stolt över mig själv! Har vart en extremt vettig dag, iaf om man hämför med gårdagen då jag i stort sett inte gjorde nånting (vilket iofs kan va rätt skönt d me! :P).

Började dagen med en prommis och efter det blev det frukost följt av städning. Sen lyckades jag få tag i en ledig tvättid så nu har jag nytvättade kläder, sängkläder och handdukar. Medan maskinerna snurrade satt jag ute i solen och pluggade. Eller ja, pluggade lite och satt och myste i solen lite. Var längesen man bara satt ute, blundade och kände hur solen bara lyste i ansiktet. Underbart! Käkade lunch ute också och kom på en grym kombination! Rörde ner pesto i en tonfiskburk och blandade ordentligt! Grymt att käka till min 3-veckorssallad med ett kokt ägg och knäckebröd!

Nu håller jag på att stuva in kläderna lite organiserat i garderoben och sen efter lite middag ska jag iväg å kolla philm me Lisa. Star trek står på schemat, vilket kanske inte är en film jag jublar sådär extremt mkt över, men det är skönt att komma ut och träffa lite folk!

Imorgon har vi inga föreläsningar alls så det blir mera plugga på egen hand då. 8 timmar är väl tanken då det är helttidsstudier vi pysslar med, men nja.. Vi får väl se!

Sköt om er!

Puss! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar